კონკურსი
”iEARN - საქართველო 2008”
კონკურსისა
და ტრენინგის ორგანიზატორი: ფონდ ”ირმის ნახტომი”
საკონკურსო
პროექტების შეფასება
მოსწავლის
შეფასების რუბრიკა
გუნდი
I – “ფესვები”
0 ქულა
|
1 ქულა
|
2 ქულა
|
შეფასება
|
|
შესაბამისობა iEARN პროექტის მიზნებთნ და კურიკულუმთნ
|
ნამუშევარი არ შეესაბამება არჩეული პროექტის მიზნებსა
და სასწავლო პროგრამას.
|
ნაწილობრივ შეესაბამება მიზანს, შინაარსი უკავშირდება
სასწავლო პროგრამას.
|
ნამუშევარი სრულად პასუხობს კონკრეტული პროექტის
მიზანსა და შინაარს. გადაჭრილია რომელიმე პრობლემა, რომელიც უკავშირდება
სასწავლო პროგრამას.
|
2
|
ინფრმაციის მოძიება-დამუშავება
|
ვერ შეძლო მითითებული ინფორმაციის მოძიება. ჯგუფმა
წარმოადგინა მხოლოდ საკუთრი მოსაზრება. არ არის მითითბული მოძიებული და
გამოყენებული წყაროები.
|
ჯგუფმა მოიძია და დაამუშავა ინფორმაცია მხოლოდ მასწავლებლის
მიერ მითითებული წყაროებიდან. გამოყენებული და მითითებულია მცირე რაოდენობის
წყარო.
|
ჯგუფმა გამოიყენა მითითებული და სხვა წყაროები, მოცემულია
და ორგანიზებულია წყაროების ჩამონათვალი ნაშრომის ბოლოს.
|
2
|
მოსწავლეთ ჩართულობა და ფუნქციების განაწილება
|
ერთი მოსწავლე ასრულებს დავალებას.
|
ლიდერს ეხმარებიან სხვა მოსწავლეები, არ ჩანს ვინ რას
აკეთებს.
|
ფუნქციები გამიჯნულია, ვინ რა გააკეთ ჩანს
პრეზენტაციის დროს.
|
1
|
შედეგების წარდგენა/პრეზენტაცია
|
ჯგუფი წარმოადგენს რა სამუშაოები შესრულდა - თხრობით
ან ტექსტურ ფაილს.
|
წარმოდგენილია ნაშრომების ელექტრონული საქაღალდე
(პორტფოლიო), სადაც ჩალაგებულია ყველა ან ძირითდი მასალა. განცალკევებული
ფაილების სახით.
|
ნაშრომის წარდგენა ხდება ორგანიზებულად, საპრეზენტაციო
ან გამოცემული სახით (pdf, ppt, odt, doc, ave, და ა. შ), შედგება შესავალი
ნაწილისაგან, ძირითდი ნაწილისაგან და დასკვნისაგან.
|
2
|
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება
|
არ ჩანს როგორ გამოიყენეს საინფორმაციო ტექნოლოგიები
მუშაობის პროცესში.
|
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება მწირია.
|
ჩანს, რომ გამოიყენეს მრავალფეროვანი ტექნიკური
საშუალებები.
|
2
|
სულ:
9 ქულა
კონკურსი
”iEARN - საქართველო 2008”
კონკურსისა
და ტრენინგის ორგანიზატორი: ფონდ ”ირმის ნახტომი”
საკონკურსო
პროექტების შეფასება
მოსწავლის
შეფასების რუბრიკა
გუნდი
II - ”თბილისელები”
0 ქულა
|
1 ქულა
|
2 ქულა
|
შეფასება
|
|
შესაბამისობა iEARN პროექტის მიზნებთნ და კურიკულუმთნ
|
ნამუშევარი არ შეესაბამება არჩეული პროექტის მიზნებსა
და სასწავლო პროგრამას.
|
ნაწილობრივ შეესაბამება მიზანს, შინაარსი უკავშირდება
სასწავლო პროგრამას.
|
ნამუშევარი სრულად პასუხობს კონკრეტული პროექტის
მიზანსა და შინაარს. გადაჭრილია რომელიმე პრობლემა, რომელიც უკავშირდება
სასწავლო პროგრამას.
|
2
|
ინფრმაციის მოძიება-დამუშავება
|
ვერ შეძლო მითითებული ინფორმაციის მოძიება. ჯგუფმა
წარმოადგინა მხოლოდ საკუთრი მოსაზრება. არ არის მითითბული მოძიებული და
გამოყენებული წყაროები.
|
ჯგუფმა მოიძია და დაამუშავა ინფორმაცია მხოლოდ მასწავლებლის
მიერ მითითებული წყაროებიდან. გამოყენებული და მითითებულია მცირე რაოდენობის
წყარო.
|
ჯგუფმა გამოიყენა მითითებული და სხვა წყაროები, მოცემულია
და ორგანიზებულია წყაროების ჩამონათვალი ნაშრომის ბოლოს.
|
1
|
მოსწავლეთ ჩართულობა და ფუნქციების განაწილება
|
ერთი მოსწავლე ასრულებს დავალებას.
|
ლიდერს ეხმარებიან სხვა მოსწავლეები, არ ჩანს ვინ რას
აკეთებს.
|
ფუნქციები გამიჯნულია, ვინ რა გააკეთ ჩანს
პრეზენტაციის დროს.
|
2
|
შედეგების წარდგენა/პრეზენტაცია
|
ჯგუფი წარმოადგენს რა სამუშაოები შესრულდა - თხრობით
ან ტექსტურ ფაილს.
|
წარმოდგენილია ნაშრომების ელექტრონული საქაღალდე
(პორტფოლიო), სადაც ჩალაგებულია ყველა ან ძირითდი მასალა. განცალკევებული
ფაილების სახით.
|
ნაშრომის წარდგენა ხდება ორგანიზებულად, საპრეზენტაციო
ან გამოცემული სახით (pdf, ppt, odt, doc, ave, და ა. შ), შედგება შესავალი
ნაწილისაგან, ძირითდი ნაწილისაგან და დასკვნისაგან.
|
2
|
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება
|
არ ჩანს როგორ გამოიყენეს საინფორმაციო ტექნოლოგიები
მუშაობის პროცესში.
|
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება მწირია.
|
ჩანს, რომ გამოიყენეს მრავალფეროვანი ტექნიკური
საშუალებები.
|
2
|
სულ:
9 ქულა
კონკურსი
”iEARN - საქართველო 2008”
კონკურსისა
და ტრენინგის ორგანიზატორი: ფონდ ”ირმის ნახტომი”
საკონკურსო
პროექტების შეფასება
მოსწავლის
შეფასების რუბრიკა
გუნდი
III – “ჩვენი დაკარგული სოხუმი”
0 ქულა
|
1 ქულა
|
2 ქულა
|
შეფასება
|
|
შესაბამისობა iEARN პროექტის მიზნებთნ და კურიკულუმთნ
|
ნამუშევარი არ შეესაბამება არჩეული პროექტის მიზნებსა
და სასწავლო პროგრამას.
|
ნაწილობრივ შეესაბამება მიზანს, შინაარსი უკავშირდება
სასწავლო პროგრამას.
|
ნამუშევარი სრულად პასუხობს კონკრეტული პროექტის
მიზანსა და შინაარს. გადაჭრილია რომელიმე პრობლემა, რომელიც უკავშირდება
სასწავლო პროგრამას.
|
2
|
ინფრმაციის მოძიება-დამუშავება
|
ვერ შეძლო მითითებული ინფორმაციის მოძიება. ჯგუფმა
წარმოადგინა მხოლოდ საკუთრი მოსაზრება. არ არის მითითბული მოძიებული და
გამოყენებული წყაროები.
|
ჯგუფმა მოიძია და დაამუშავა ინფორმაცია მხოლოდ
მასწავლებლის მიერ მითითებული წყაროებიდან. გამოყენებული და მითითებულია მცირე
რაოდენობის წყარო.
|
ჯგუფმა გამოიყენა მითითებული და სხვა წყაროები, მოცემულია
და ორგანიზებულია წყაროების ჩამონათვალი ნაშრომის ბოლოს.
|
2
|
მოსწავლეთ ჩართულობა და ფუნქციების განაწილება
|
ერთი მოსწავლე ასრულებს დავალებას.
|
ლიდერს ეხმარებიან სხვა მოსწავლეები, არ ჩანს ვინ რას
აკეთებს.
|
ფუნქციები გამიჯნულია, ვინ რა გააკეთ ჩანს
პრეზენტაციის დროს.
|
2
|
შედეგების წარდგენა/პრეზენტაცია
|
ჯგუფი წარმოადგენს რა სამუშაოები შესრულდა - თხრობით
ან ტექსტურ ფაილს.
|
წარმოდგენილია ნაშრომების ელექტრონული საქაღალდე
(პორტფოლიო), სადაც ჩალაგებულია ყველა ან ძირითდი მასალა. განცალკევებული
ფაილების სახით.
|
ნაშრომის წარდგენა ხდება ორგანიზებულად, საპრეზენტაციო
ან გამოცემული სახით (pdf, ppt, odt, doc, ave, და ა. შ), შედგება შესავალი
ნაწილისაგან, ძირითდი ნაწილისაგან და დასკვნისაგან.
|
2
|
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება
|
არ ჩანს როგორ გამოიყენეს საინფორმაციო ტექნოლოგიები
მუშაობის პროცესში.
|
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება მწირია.
|
ჩანს, რომ გამოიყენეს მრავალფეროვანი ტექნიკური
საშუალებები.
|
2
|
სულ:
9 ქაულა
კონკურსი
”iEARN - საქართველო 2008”
კონკურსისა
და ტრენინგის ორგანიზატორი: ფონდ ”ირმის ნახტომი”
საკონკურსო
პროექტების შეფასება
მოსწავლის
შეფასების რუბრიკა
გუნდი
III – “ჩვენი დაკარგული სოხუმი”
0 ქულა
|
1 ქულა
|
2 ქულა
|
შეფასება
|
|
შესაბამისობა iEARN პროექტის მიზნებთნ და კურიკულუმთნ
|
ნამუშევარი არ შეესაბამება არჩეული პროექტის მიზნებსა
და სასწავლო პროგრამას.
|
ნაწილობრივ შეესაბამება მიზანს, შინაარსი უკავშირდება
სასწავლო პროგრამას.
|
ნამუშევარი სრულად პასუხობს კონკრეტული პროექტის
მიზანსა და შინაარს. გადაჭრილია რომელიმე პრობლემა, რომელიც უკავშირდება
სასწავლო პროგრამას.
|
2
|
ინფრმაციის მოძიება-დამუშავება
|
ვერ შეძლო მითითებული ინფორმაციის მოძიება. ჯგუფმა
წარმოადგინა მხოლოდ საკუთრი მოსაზრება. არ არის მითითბული მოძიებული და
გამოყენებული წყაროები.
|
ჯგუფმა მოიძია და დაამუშავა ინფორმაცია მხოლოდ
მასწავლებლის მიერ მითითებული წყაროებიდან. გამოყენებული და მითითებულია მცირე
რაოდენობის წყარო.
|
ჯგუფმა გამოიყენა მითითებული და სხვა წყაროები, მოცემულია
და ორგანიზებულია წყაროების ჩამონათვალი ნაშრომის ბოლოს.
|
2
|
მოსწავლეთ ჩართულობა და ფუნქციების განაწილება
|
ერთი მოსწავლე ასრულებს დავალებას.
|
ლიდერს ეხმარებიან სხვა მოსწავლეები, არ ჩანს ვინ რას
აკეთებს.
|
ფუნქციები გამიჯნულია, ვინ რა გააკეთ ჩანს
პრეზენტაციის დროს.
|
2
|
შედეგების წარდგენა/პრეზენტაცია
|
ჯგუფი წარმოადგენს რა სამუშაოები შესრულდა - თხრობით
ან ტექსტურ ფაილს.
|
წარმოდგენილია ნაშრომების ელექტრონული საქაღალდე
(პორტფოლიო), სადაც ჩალაგებულია ყველა ან ძირითდი მასალა. განცალკევებული
ფაილების სახით.
|
ნაშრომის წარდგენა ხდება ორგანიზებულად, საპრეზენტაციო
ან გამოცემული სახით (pdf, ppt, odt, doc, ave, და ა. შ), შედგება შესავალი
ნაწილისაგან, ძირითდი ნაწილისაგან და დასკვნისაგან.
|
2
|
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება
|
არ ჩანს როგორ გამოიყენეს საინფორმაციო ტექნოლოგიები
მუშაობის პროცესში.
|
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება მწირია.
|
ჩანს, რომ გამოიყენეს მრავალფეროვანი ტექნიკური
საშუალებები.
|
2
|
სულ:
9 ქაულა
კონკურსი
”iEARN - საქართველო 2008”
კონკურსისა
და ტრენინგის ორგანიზატორი: ფონდ ”ირმის ნახტომი”
საკონკურსო
პროექტების შეფასება
მოსწავლის
შეფასების რუბრიკა
გუნდი
III – “ჩვენი დაკარგული სოხუმი”
0 ქულა
|
1 ქულა
|
2 ქულა
|
შეფასება
|
|
შესაბამისობა iEARN პროექტის მიზნებთნ და კურიკულუმთნ
|
ნამუშევარი არ შეესაბამება არჩეული პროექტის მიზნებსა
და სასწავლო პროგრამას.
|
ნაწილობრივ შეესაბამება მიზანს, შინაარსი უკავშირდება
სასწავლო პროგრამას.
|
ნამუშევარი სრულად პასუხობს კონკრეტული პროექტის
მიზანსა და შინაარს. გადაჭრილია რომელიმე პრობლემა, რომელიც უკავშირდება
სასწავლო პროგრამას.
|
2
|
ინფრმაციის მოძიება-დამუშავება
|
ვერ შეძლო მითითებული ინფორმაციის მოძიება. ჯგუფმა
წარმოადგინა მხოლოდ საკუთრი მოსაზრება. არ არის მითითბული მოძიებული და
გამოყენებული წყაროები.
|
ჯგუფმა მოიძია და დაამუშავა ინფორმაცია მხოლოდ
მასწავლებლის მიერ მითითებული წყაროებიდან. გამოყენებული და მითითებულია მცირე
რაოდენობის წყარო.
|
ჯგუფმა გამოიყენა მითითებული და სხვა წყაროები, მოცემულია
და ორგანიზებულია წყაროების ჩამონათვალი ნაშრომის ბოლოს.
|
2
|
მოსწავლეთ ჩართულობა და ფუნქციების განაწილება
|
ერთი მოსწავლე ასრულებს დავალებას.
|
ლიდერს ეხმარებიან სხვა მოსწავლეები, არ ჩანს ვინ რას
აკეთებს.
|
ფუნქციები გამიჯნულია, ვინ რა გააკეთ ჩანს
პრეზენტაციის დროს.
|
2
|
შედეგების წარდგენა/პრეზენტაცია
|
ჯგუფი წარმოადგენს რა სამუშაოები შესრულდა - თხრობით
ან ტექსტურ ფაილს.
|
წარმოდგენილია ნაშრომების ელექტრონული საქაღალდე
(პორტფოლიო), სადაც ჩალაგებულია ყველა ან ძირითდი მასალა. განცალკევებული
ფაილების სახით.
|
ნაშრომის წარდგენა ხდება ორგანიზებულად, საპრეზენტაციო
ან გამოცემული სახით (pdf, ppt, odt, doc, ave, და ა. შ), შედგება შესავალი
ნაწილისაგან, ძირითდი ნაწილისაგან და დასკვნისაგან.
|
2
|
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება
|
არ ჩანს როგორ გამოიყენეს საინფორმაციო ტექნოლოგიები
მუშაობის პროცესში.
|
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება მწირია.
|
ჩანს, რომ გამოიყენეს მრავალფეროვანი ტექნიკური
საშუალებები.
|
2
|
სულ:
9 ქაულა
No comments:
Post a Comment