Tuesday, 19 November 2013

მოსწავლეთა გუნდების საქმიანობის შემაჯამებელი შეფასება

კონკურსი ”iEARN - საქართველო 2008”
კონკურსისა და ტრენინგის ორგანიზატორი: ფონდ ”ირმის ნახტომი”
საკონკურსო პროექტების შეფასება
მოსწავლის შეფასების რუბრიკა
გუნდი  I  – “ფესვები”

0 ქულა
1 ქულა
2 ქულა
შეფასება
შესაბამისობა iEARN პროექტის მიზნებთნ და კურიკულუმთნ
ნამუშევარი არ შეესაბამება არჩეული პროექტის მიზნებსა და სასწავლო პროგრამას.
ნაწილობრივ შეესაბამება მიზანს, შინაარსი უკავშირდება სასწავლო პროგრამას.
ნამუშევარი სრულად პასუხობს კონკრეტული პროექტის მიზანსა და შინაარს. გადაჭრილია რომელიმე პრობლემა, რომელიც უკავშირდება სასწავლო პროგრამას.
2
ინფრმაციის მოძიება-დამუშავება
ვერ შეძლო მითითებული ინფორმაციის მოძიება. ჯგუფმა წარმოადგინა მხოლოდ საკუთრი მოსაზრება. არ არის მითითბული მოძიებული და გამოყენებული წყაროები.
ჯგუფმა მოიძია და დაამუშავა ინფორმაცია მხოლოდ მასწავლებლის მიერ მითითებული წყაროებიდან. გამოყენებული და მითითებულია მცირე რაოდენობის წყარო.
ჯგუფმა გამოიყენა მითითებული და სხვა წყაროები, მოცემულია და ორგანიზებულია წყაროების ჩამონათვალი ნაშრომის ბოლოს.
2
მოსწავლეთ ჩართულობა და ფუნქციების განაწილება
ერთი მოსწავლე ასრულებს დავალებას.
ლიდერს ეხმარებიან სხვა მოსწავლეები, არ ჩანს ვინ რას აკეთებს.
ფუნქციები გამიჯნულია, ვინ რა გააკეთ ჩანს პრეზენტაციის დროს.
1
შედეგების წარდგენა/პრეზენტაცია
ჯგუფი წარმოადგენს რა სამუშაოები შესრულდა - თხრობით ან ტექსტურ ფაილს.
წარმოდგენილია ნაშრომების ელექტრონული საქაღალდე (პორტფოლიო), სადაც ჩალაგებულია ყველა ან ძირითდი მასალა. განცალკევებული ფაილების სახით.
ნაშრომის წარდგენა ხდება ორგანიზებულად, საპრეზენტაციო ან გამოცემული სახით (pdf, ppt, odt, doc, ave, და ა. შ), შედგება შესავალი ნაწილისაგან, ძირითდი ნაწილისაგან და დასკვნისაგან.
2
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება
არ ჩანს როგორ გამოიყენეს საინფორმაციო ტექნოლოგიები მუშაობის პროცესში.
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება მწირია.
ჩანს, რომ გამოიყენეს მრავალფეროვანი ტექნიკური საშუალებები.
2

სულ: 9 ქულა

კონკურსი ”iEARN - საქართველო 2008”
კონკურსისა და ტრენინგის ორგანიზატორი: ფონდ ”ირმის ნახტომი”
საკონკურსო პროექტების შეფასება
მოსწავლის შეფასების რუბრიკა
გუნდი II -  ”თბილისელები”

0 ქულა
1 ქულა
2 ქულა
შეფასება
შესაბამისობა iEARN პროექტის მიზნებთნ და კურიკულუმთნ
ნამუშევარი არ შეესაბამება არჩეული პროექტის მიზნებსა და სასწავლო პროგრამას.
ნაწილობრივ შეესაბამება მიზანს, შინაარსი უკავშირდება სასწავლო პროგრამას.
ნამუშევარი სრულად პასუხობს კონკრეტული პროექტის მიზანსა და შინაარს. გადაჭრილია რომელიმე პრობლემა, რომელიც უკავშირდება სასწავლო პროგრამას.
2
ინფრმაციის მოძიება-დამუშავება
ვერ შეძლო მითითებული ინფორმაციის მოძიება. ჯგუფმა წარმოადგინა მხოლოდ საკუთრი მოსაზრება. არ არის მითითბული მოძიებული და გამოყენებული წყაროები.
ჯგუფმა მოიძია და დაამუშავა ინფორმაცია მხოლოდ მასწავლებლის მიერ მითითებული წყაროებიდან. გამოყენებული და მითითებულია მცირე რაოდენობის წყარო.
ჯგუფმა გამოიყენა მითითებული და სხვა წყაროები, მოცემულია და ორგანიზებულია წყაროების ჩამონათვალი ნაშრომის ბოლოს.
1
მოსწავლეთ ჩართულობა და ფუნქციების განაწილება
ერთი მოსწავლე ასრულებს დავალებას.
ლიდერს ეხმარებიან სხვა მოსწავლეები, არ ჩანს ვინ რას აკეთებს.
ფუნქციები გამიჯნულია, ვინ რა გააკეთ ჩანს პრეზენტაციის დროს.
2
შედეგების წარდგენა/პრეზენტაცია
ჯგუფი წარმოადგენს რა სამუშაოები შესრულდა - თხრობით ან ტექსტურ ფაილს.
წარმოდგენილია ნაშრომების ელექტრონული საქაღალდე (პორტფოლიო), სადაც ჩალაგებულია ყველა ან ძირითდი მასალა. განცალკევებული ფაილების სახით.
ნაშრომის წარდგენა ხდება ორგანიზებულად, საპრეზენტაციო ან გამოცემული სახით (pdf, ppt, odt, doc, ave, და ა. შ), შედგება შესავალი ნაწილისაგან, ძირითდი ნაწილისაგან და დასკვნისაგან.
2
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება
არ ჩანს როგორ გამოიყენეს საინფორმაციო ტექნოლოგიები მუშაობის პროცესში.
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება მწირია.
ჩანს, რომ გამოიყენეს მრავალფეროვანი ტექნიკური საშუალებები.
2
სულ: 9 ქულა

კონკურსი ”iEARN - საქართველო 2008”
კონკურსისა და ტრენინგის ორგანიზატორი: ფონდ ”ირმის ნახტომი”
საკონკურსო პროექტების შეფასება
მოსწავლის შეფასების რუბრიკა
გუნდი III – “ჩვენი დაკარგული სოხუმი”

0 ქულა
1 ქულა
2 ქულა
შეფასება
შესაბამისობა iEARN პროექტის მიზნებთნ და კურიკულუმთნ
ნამუშევარი არ შეესაბამება არჩეული პროექტის მიზნებსა და სასწავლო პროგრამას.
ნაწილობრივ შეესაბამება მიზანს, შინაარსი უკავშირდება სასწავლო პროგრამას.
ნამუშევარი სრულად პასუხობს კონკრეტული პროექტის მიზანსა და შინაარს. გადაჭრილია რომელიმე პრობლემა, რომელიც უკავშირდება სასწავლო პროგრამას.
2
ინფრმაციის მოძიება-დამუშავება
ვერ შეძლო მითითებული ინფორმაციის მოძიება. ჯგუფმა წარმოადგინა მხოლოდ საკუთრი მოსაზრება. არ არის მითითბული მოძიებული და გამოყენებული წყაროები.
ჯგუფმა მოიძია და დაამუშავა ინფორმაცია მხოლოდ მასწავლებლის მიერ მითითებული წყაროებიდან. გამოყენებული და მითითებულია მცირე რაოდენობის წყარო.
ჯგუფმა გამოიყენა მითითებული და სხვა წყაროები, მოცემულია და ორგანიზებულია წყაროების ჩამონათვალი ნაშრომის ბოლოს.
2
მოსწავლეთ ჩართულობა და ფუნქციების განაწილება
ერთი მოსწავლე ასრულებს დავალებას.
ლიდერს ეხმარებიან სხვა მოსწავლეები, არ ჩანს ვინ რას აკეთებს.
ფუნქციები გამიჯნულია, ვინ რა გააკეთ ჩანს პრეზენტაციის დროს.
2
შედეგების წარდგენა/პრეზენტაცია
ჯგუფი წარმოადგენს რა სამუშაოები შესრულდა - თხრობით ან ტექსტურ ფაილს.
წარმოდგენილია ნაშრომების ელექტრონული საქაღალდე (პორტფოლიო), სადაც ჩალაგებულია ყველა ან ძირითდი მასალა. განცალკევებული ფაილების სახით.
ნაშრომის წარდგენა ხდება ორგანიზებულად, საპრეზენტაციო ან გამოცემული სახით (pdf, ppt, odt, doc, ave, და ა. შ), შედგება შესავალი ნაწილისაგან, ძირითდი ნაწილისაგან და დასკვნისაგან.
2
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება
არ ჩანს როგორ გამოიყენეს საინფორმაციო ტექნოლოგიები მუშაობის პროცესში.
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება მწირია.
ჩანს, რომ გამოიყენეს მრავალფეროვანი ტექნიკური საშუალებები.
2
სულ: 9 ქაულა

კონკურსი ”iEARN - საქართველო 2008”
კონკურსისა და ტრენინგის ორგანიზატორი: ფონდ ”ირმის ნახტომი”
საკონკურსო პროექტების შეფასება
მოსწავლის შეფასების რუბრიკა
გუნდი III – “ჩვენი დაკარგული სოხუმი”

0 ქულა
1 ქულა
2 ქულა
შეფასება
შესაბამისობა iEARN პროექტის მიზნებთნ და კურიკულუმთნ
ნამუშევარი არ შეესაბამება არჩეული პროექტის მიზნებსა და სასწავლო პროგრამას.
ნაწილობრივ შეესაბამება მიზანს, შინაარსი უკავშირდება სასწავლო პროგრამას.
ნამუშევარი სრულად პასუხობს კონკრეტული პროექტის მიზანსა და შინაარს. გადაჭრილია რომელიმე პრობლემა, რომელიც უკავშირდება სასწავლო პროგრამას.
2
ინფრმაციის მოძიება-დამუშავება
ვერ შეძლო მითითებული ინფორმაციის მოძიება. ჯგუფმა წარმოადგინა მხოლოდ საკუთრი მოსაზრება. არ არის მითითბული მოძიებული და გამოყენებული წყაროები.
ჯგუფმა მოიძია და დაამუშავა ინფორმაცია მხოლოდ მასწავლებლის მიერ მითითებული წყაროებიდან. გამოყენებული და მითითებულია მცირე რაოდენობის წყარო.
ჯგუფმა გამოიყენა მითითებული და სხვა წყაროები, მოცემულია და ორგანიზებულია წყაროების ჩამონათვალი ნაშრომის ბოლოს.
2
მოსწავლეთ ჩართულობა და ფუნქციების განაწილება
ერთი მოსწავლე ასრულებს დავალებას.
ლიდერს ეხმარებიან სხვა მოსწავლეები, არ ჩანს ვინ რას აკეთებს.
ფუნქციები გამიჯნულია, ვინ რა გააკეთ ჩანს პრეზენტაციის დროს.
2
შედეგების წარდგენა/პრეზენტაცია
ჯგუფი წარმოადგენს რა სამუშაოები შესრულდა - თხრობით ან ტექსტურ ფაილს.
წარმოდგენილია ნაშრომების ელექტრონული საქაღალდე (პორტფოლიო), სადაც ჩალაგებულია ყველა ან ძირითდი მასალა. განცალკევებული ფაილების სახით.
ნაშრომის წარდგენა ხდება ორგანიზებულად, საპრეზენტაციო ან გამოცემული სახით (pdf, ppt, odt, doc, ave, და ა. შ), შედგება შესავალი ნაწილისაგან, ძირითდი ნაწილისაგან და დასკვნისაგან.
2
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება
არ ჩანს როგორ გამოიყენეს საინფორმაციო ტექნოლოგიები მუშაობის პროცესში.
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება მწირია.
ჩანს, რომ გამოიყენეს მრავალფეროვანი ტექნიკური საშუალებები.
2
სულ: 9 ქაულა

კონკურსი ”iEARN - საქართველო 2008”
კონკურსისა და ტრენინგის ორგანიზატორი: ფონდ ”ირმის ნახტომი”
საკონკურსო პროექტების შეფასება
მოსწავლის შეფასების რუბრიკა
გუნდი III – “ჩვენი დაკარგული სოხუმი”

0 ქულა
1 ქულა
2 ქულა
შეფასება
შესაბამისობა iEARN პროექტის მიზნებთნ და კურიკულუმთნ
ნამუშევარი არ შეესაბამება არჩეული პროექტის მიზნებსა და სასწავლო პროგრამას.
ნაწილობრივ შეესაბამება მიზანს, შინაარსი უკავშირდება სასწავლო პროგრამას.
ნამუშევარი სრულად პასუხობს კონკრეტული პროექტის მიზანსა და შინაარს. გადაჭრილია რომელიმე პრობლემა, რომელიც უკავშირდება სასწავლო პროგრამას.
2
ინფრმაციის მოძიება-დამუშავება
ვერ შეძლო მითითებული ინფორმაციის მოძიება. ჯგუფმა წარმოადგინა მხოლოდ საკუთრი მოსაზრება. არ არის მითითბული მოძიებული და გამოყენებული წყაროები.
ჯგუფმა მოიძია და დაამუშავა ინფორმაცია მხოლოდ მასწავლებლის მიერ მითითებული წყაროებიდან. გამოყენებული და მითითებულია მცირე რაოდენობის წყარო.
ჯგუფმა გამოიყენა მითითებული და სხვა წყაროები, მოცემულია და ორგანიზებულია წყაროების ჩამონათვალი ნაშრომის ბოლოს.
2
მოსწავლეთ ჩართულობა და ფუნქციების განაწილება
ერთი მოსწავლე ასრულებს დავალებას.
ლიდერს ეხმარებიან სხვა მოსწავლეები, არ ჩანს ვინ რას აკეთებს.
ფუნქციები გამიჯნულია, ვინ რა გააკეთ ჩანს პრეზენტაციის დროს.
2
შედეგების წარდგენა/პრეზენტაცია
ჯგუფი წარმოადგენს რა სამუშაოები შესრულდა - თხრობით ან ტექსტურ ფაილს.
წარმოდგენილია ნაშრომების ელექტრონული საქაღალდე (პორტფოლიო), სადაც ჩალაგებულია ყველა ან ძირითდი მასალა. განცალკევებული ფაილების სახით.
ნაშრომის წარდგენა ხდება ორგანიზებულად, საპრეზენტაციო ან გამოცემული სახით (pdf, ppt, odt, doc, ave, და ა. შ), შედგება შესავალი ნაწილისაგან, ძირითდი ნაწილისაგან და დასკვნისაგან.
2
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება
არ ჩანს როგორ გამოიყენეს საინფორმაციო ტექნოლოგიები მუშაობის პროცესში.
საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება მწირია.
ჩანს, რომ გამოიყენეს მრავალფეროვანი ტექნიკური საშუალებები.
2
სულ: 9 ქაულა

No comments:

Post a Comment